Wczytywanie strony...

Główną ideą serii „Mami Fatale” jest przekazywanie trwałych wartości uniwersalnych, takich jak wzmacnianie relacji rodzinnych, lojalności wobec przyjaciół, szacunku dla innych oraz środowiska naturalnego.

Dodatkowo „Mami Fatale” w sposób nienachalny promuje zasady zdrowego żywienia pośród najmłodszych widzów. Intryga zawiązana wokół tematyki wybranego dania zwykle przenosi bohaterów ku nieoczekiwanym, zabawnym przygodom, a w zakończeniu wszyscy zasiadają do wspólnego posiłku. Tak zawiązany wątek kulinarny zostaje rozbudowany w pozostałych produktach marki „Mami Fatale” – przepisy i informacje o przygotowaniu potraw pojawią się na stronie internetowej, w książkach i w aplikacjach multimedialnych a także w telewizyjnym programie kulinarnym, nad którym obecnie pracujemy. W celu opracowania pomysłowych przepisów na atrakcyjne dania możliwe do przygotowania z dziećmi planujemy podjęcie współpracy z kreatywnym blogerem kulinarnym, współpracujemy również z Robertem Makłowiczem, który nie tylko pełni rolę lektora, i w charakterystyczny dla siebie zabawny sposób komentuje zachowania bohaterów, lecz także wspiera markę „Mami Fatale” merytorycznie. Szczególną rolę w naszym projekcie będą odgrywały gry na iPady, dostępne w AppStore. Aplikacje i gry internetowe poprzez zabawę będą wprowadzać dzieci w podstawowe zasady żywienia i przygotowania potraw. „Mami Fatale” ma ogromny potencjał dla działań merchandisingowych, które nie ograniczą się do sprzedaży zabawek czy gier planszowych, lecz również gadżetów zachęcających dzieci do pomocy w kuchni, takich jak talerzyki, kubki, łyżki, timery, fartuszki. Promocja idei naszej serii animowanej może być podparta sprzedażą produktów spożywczych oferowanych jako składniki dań Mami Fatale do rodzinnego gotowania.

 

Nasza seria ma inspirować do szukania kreatywnej formy spędzania czasu z dzieckiem przez wspólne kucharzenie. Rodzic może realizować nowe kulinarne pomysły, które w niekonwencjonalny sposób są w stanie złamać opór małych niejadków. Problem niejedzenia u dzieci lub nadwaga stały się plagą XXI wieku. „Mami Fatale” ma stanowić pretekst do rozmowy z dzieckiem na ten temat i wzbudzenia w nim zainteresowania, tym, co je.